20 Augusti

Idag började dagen med att gå upp vid klockan 9. ronja åkte från mig vid halv 9 och efter det kunde jag inte somna om så det blev slapp framför datorn ist. inte helller så fel. Sen ringde jonte och bad mig hänga med till stan för han skulle fixa lite grejjer på banken och det gick skitbra:). Sen bar det av till roxtuna för att bada. det var verkligen pisskallt i vattnet och det blev bara 1 dopp, sen vidare hem igen. Efter de blev det stan igen och vi tog en sallad på taco bar. riktigt gott, och nyttigt! Sen drog vi tillbaka till linghem igen och mötte ritzmann som vi sedan åkte och gled med ett tag innan pj kom. Vart mest slappa innan jag drog hem för att packa väskan och dra på träning.

Träningen bestod av pp/box och matchspel. en helt okej träning alltså. Alla var nog ganska trötta den här torsdagen eftersom att vi tränat 11 dagar i rad nu. men imorn får vi ledigt, men på lördag och söndag har vi match :) surahammar hemma på lördag och mullsjö borta på söndag...

Imorn blire att åka till plustjänster för att lämna verktygslådan inför praktiken som börjar på tisdag. tror det blir jättebra där och jag kommer nog trivas:)


Dags för att sova med ronja nu , vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0