22 Augusti

Då var machen mot surahammar färdigspelad och slutresultatet blev hela 10-0 till oss. Vi var verkligen det bättre laget och kunde ökat på siffrorna yttligare om vi hade smällt dit några fler målchanser. var iaf väldigt rättvist;). Själv gjorde jag 1 mål 2 ass. lr ett av dom assen var vell igentligen ett självmål men ja fick asset av coach, och det tackar jag för!

Imorn väntar mullsjö,som blir en tuff uppgift i deras nya hemma hall. Jag tror verkligen att vi kan vinna matchen och har stor chans att göra det. båda 2 lagen tror jag kommer vara i toppen av division 1 så det blir en spännande match:)


Efter matchen idag var jag och kollade på div 2- succé och dom vann tillslut med 6-2 :)

Ikväll blir det att åka till norrköping med henke emma tim och ronja. det är ju augustifestivalen där så det blir vell att kolla läget och chilla lite. en slapp kväll liksom :). sen sover ronja hos mig och imorn är det som sagt match :)



Nu orkar jag inte skriva mer eftersom det blir en dusch på detta. PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0