26 Augusti

Då har man inte skrivit eftersom jag har jobbat i 2 nu dagar och har varit för trött och haft träningar så har inte orkat/kunnat . Mina 2 dagar på praktiken har varit ganska så tunga,iaf idag. igår vart det mest att presentera oss för gubbarna o gå runt lite och så men idag har det varit järnet från kl 07:00. Man är inte direkt van att gå upop kl 05:45 och komma hem vid halv 5 så det är ju inte konstigt att det tar lite tid att komma in i allt...
Det räcker verkligen med 3 dagar i veckan när man bara tjänar 3 kr/timman. Känns som att man jobbar röven av sig utan att få ngt tillbaka. det tycker jag verkligne är fel. en liten summa borde man allt få när man jobbar. Inte för att man är lika bra som alla andra som är anställda utan för att man gör sitt bästa. 20 kr/timman borde man iaf få. det tycker jag är ganska så dåligt.. Aja det är ju bara till sommaren kvar så det  e ju itne så mykt;)


Idag var det också träning. En träning som var helt okej. först så fick vi nya skor. Inte för att jag tränade med dom eftersom att jag har skoskav av bysskorna men det känns bra att äntligen ha fått dom:). men men iaf tillbaka till tränanadet. Var lite uppspelsövningar och match. gick vell hyffsat. På fre och lördag har vi matcher. På fredag mot hammarby hemma kl 20:00 och på söndag kl 12:00mot västerås. kom gärna och kolla !


Nu blir det att kolla på någon film och sedan se sporten. Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0