En fin söndag

Då är det söndag och imorn så inleder man den sista veckan på sommarlovet. Fyfan så tråkigt. men det är sånt man får ta och se positivt på allt istället för att se de negativa allt........

Igår så var det en riktig trevlig dag. det började med att ronja och jag åkte till himnabadet för att bada o slappa lite. det blev att bara sola,för ingen av oss orkade bada. Ronja är ju världens badkruka så och det är ju inte så kul att bada sj;). Vi var där i 2 timmar innan vi gick hem till mig för att äta mat. Efter det så lade vi oss i sängen och tittade på¨en beck film "flickan i jordkällaren", som är en av mina favoriter i Beck.

När Beck var slut så spelade jag och ronja uno. och jag vann såklart efter lite fusk:P jag är inte direkt en spelare som gillar att förlora så några svordomar och dampryck blir det innan någon får lugna ner mig lite, men det är sånt motståndarspelarna får ta liksom, för vem är inte en vinnarskalle?

På kvällen så ringde henke och frågade om jag och ronja skulle med och bada och det ville vi så jättegärna:) så det blev ett dopp i Grebo innan vi åkte tillbaka hem. Sen hämtade vi emma och åkte till bergs slussar för att lyssna på Lundell och bara gå runt och slappa lite och ha trevligt. Det var en riktigt fin kväll med as bra väder men lundell är fan inte bra. bland det sämsta jag hört, men vad gör det med ett trevligt sällskap:) så tack så mykt för kväll emma henke och älsklingen:)


Idag blir det att åka och kolla på när div 2 laget möter åby i sporthallen.....


En bild på älsklingen när hon solar:D, oooh så gullig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0