Every morning

Japp, nu är det onsdag och skolan är i full gång. inte då för min del eftersom att jag är ledig till måndag. Vi i 3an som går ut på praktik har ledigt till måndag eftersom vi börjar med praktik på tisdag. Idag fick vi verktyg och kläder, och det var inte lite grejjer. 3 olika skor,jacka,tröja,byxor,mössa och massa mer. Vart förvånad när jag såg allt eftersom jag jämt trott att skolan är snål, men verkligen inte nu. Sen har vi fått världens bästa mentor,tycker jag iaf. Det första intrycket är väldigt positivt och han är väldigt schön ! så allt har verkligen börjat bra. Jag och min bästa polare jonte fick samma praktikplats och det är också slappt. vi ska vara i söderköping med företaget plustjänster och jag tror det kommer bli kanon !


Anledning för att ja inte skrev igår var att jag tog mitt KÖRKORT igår :). riktigt skönt att ha det avklarat. att slippa alla teori och övningskörning känns så underbart. ett plus i kanten är ju att ja hann före brorsan också!, mykt viktigt!


Ikväll blir det innebandyträning som alltid e lika roligt,sen väntar ronja på mig när ja kommer hem :)

Imorn blir det en tripp till västervik med jonte för han ska hämta ngt där. sen blire hem och bada. låter som en bra dag!

Eftersom jag är ett stort basshunter fan;), så länkar jag den nya låten !
http://www.youtube.com/watch?v=3cTIoU0czbA


hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0