Innebandy helg :)

Igår så lirade vi match mot Hammarby, ett Hammarby som hade med sig micke karlsson som spelat i balrog och daniel schmith(stavning) från Aik. Dom kom med ett väldigt bra lag till start. Dom 2 första perioderna var ganska jämna och efter 2 perioder så stod de 2-1 till oss. I den 3e drog vi ifrån och vann tillslut med 5-2. Jag tror att hammarby kommer att vinna div2 ganska enkelt faktist.

Idag spelar Västerås-Hammarby. Jag tror att det kommer bli en jämn match men att västerås kommer att vinna med 7-4. Det blir att dra och kolla på den med fagge innan jag och älsklingen ska gå och se Beck på bio. efter det ska vi gå och äta mat sen blir det hem och mysa:)

Imorn väntar Västerås för oss. Klockan 12:00 är den matchen igång. Hoppas att det kommer mykt folk och kollar. Det blir ju lite roligare med mykt folk på läktaren;).


Nu blir det att ta mig en dusch så vi hörs !



Kommentarer
Postat av: mackan

Kollade när du lira och du tog bort Karlsson hur lätt som helst! Grymt:D

2009-08-29 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0