Lördag kväll

Idag har det varit en helt okej dag där man har gjort lite av varje. Jag vaknade upp med ronja. sen bestämde jag med fagge att dra till baren med honom och sedan se på västerås-hammarby. Den matchen slutade 8-4 till västerås. Västerås gjorde 2 mål i slutet när hammarby fick en 5a. Imorn kommer det bli riktigt jämnt. Dom hade en spelare vid namn fredrik rydh som gjorde 5+1. Det är ganska bra, att vara vid rätt ställe vi rätt tillfälle är en bra egenskap och den utnyttjade han till 100%. Mattsson var också väldigt duktig i västerås.


Ikväll vart det också en bio med ronja. vi gick och såg Beck. Jag tyckte att filmen var väldigt bra. så den får 4/5 plommon.
Efter det så drog ronja och jag bort till pizzeria rhodos med bilen och köpte en pizza.  det vart en capri....


Nu hade jag snart tänkt att slagga eftersom det är samling tidigt imorn. så vi hörs :D


Lägger upp några bilder sen finland eftersom jag inte hittat dom förns nu :)




Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0