Mullsjö borta

Ja då var det dags idag att åka till mullsjö. jag o brorsan upphämtades av dane halv 12 och sen åkte till samlingen som var klockan 12 vid sporthallen. I danes bil åkte jag marre o linus. Det vart lite olika taggningslåtar. det var allt från dansband till rock och trance. Jag föredrar mest trance så de drog dom på bara för att jag också skulle bli taggad;). Vi kom iaf fram till hallen en timme innan matchstart så det blev lite panik och upelöpet skippade vi. Uppvärmningen såg riktigt bra ut och vi var taggade.

1a perioden: Vi fick en smakstart redan efter 14 sekunder då jag fick bollen av dane som jag direkt slog till ström som trampade in i slottet och gjorde 0-1. ett riktigt viktigt mål. Sen var det chanser åt båda hållen men inga mål blev det i den perioden

2a perioden: Då tappade vi lite och mullsjö fick mer och mer chanser. Dom gjorde 2 snabba mål och ledde med 2-1 innan vi kvitterade till 2-2. I slutminuten av perioden så slarvade vi och dom fick hänga yttligare 1 mål. riktigt onödigt faktist.

3e perioden: Började vi starkt och lyckades vänta underläget till 4-3. Men med bara minuterna kvar så kvitterade mullsjö till 4-4 och det fastställde slutresultatet.

Matchen var mykt rolig att spela. mycket närkamper och lite fult spel, så som det ska vara i en match. Sj drog jag på mig 2 utvisningar. ganska så solklara men det är sånt man får ta ibland;). 4-4 var iaf rättvist och jag är nöjd med matchen.
Vi hade ju också borta några spelare som är otroligt viktiga...


Imorn väntar en ny träning:), hoppas den blir skitrolig:D

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0