Ny blogg

Tjenare tjenare alla mina bloggläsare. Nu har jag bytt blogg för att metrobloggen känns ganska tråkig och ville ha ngt nytt. så derför så blir det denna blogg.

Har inte skrivit på skitlänge för att ja har mykt annat för mig men nu tänkte ja dra ngt blogginlägg ibland. det mesta blir vell om innebandy och mitt liv som vanligt. så ni är varmt välkomna till mina nya blogg:)

Om någon e bra på att fixa designen på min blogg så hör av er. behöver nog endel hjälp med den.

-------------------------------------------------------------------------------

Idag har det inte blivit så mykt förutom att jag har varit hos ronja till kl 1 idag. sen åkte jag hem och satte mig vid datorn. Det blev att se Never Break Down. En film som man aldrig tröttnar på. den är alltid lika bra och jag älskar den verkligen.

Ikväll är det träning, innebandy för en gång skulle så det kommer bli otroligt skönt att få leka med klubban lite. det var 3 veckor sedan jag rörde klubban eftersom att förra veckan var det kondition istället och veckan innan det så var jag på kreta. Så jag hoppas på att det kommer bli en rolig träning med mycket matchspel....

Något som jag också tycker är väldigt skönt är att vi går in i innebandyträningarna nästa vecka. nu har man haft fysperioden och den har varit mykt roligt men också sjukt jobbig. Nästa helg åker vi också med laget till finland för att möta SSV. Det ser jag verkligen fram emot !

Nu får alla ha en underbar dag/kväll så hör vi !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0