Pissväder, som vanligt!

dagen började som vanligt med en kopp oboy och en tekaka. Efter det bar det av till plustjänster för att lämna verktygslådan som vi fått och ja o jonte åkte dit. Han som vi hade bestämt tid med var inte där så vi fick lämna grejjerna och åka hem igen så skulle han ringa oss på måndag.

Senare på dagen så drog vi till norrköping. Jonte hittade en tischa och vi tog en fika, en princesstårtebit och en stor cola blev det:) gott som fan...


Nu ikväll så har jag hämtat mitt efterlängtade körkort och det är verkligen jättesnyggt och jag är så stolt över det ;). lite senare nu så blir det att åka in till stan med ronja för att hitta på ngt slappt. vi får vell se vad de blir men ngt kul hoppas jag iaf.


ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0