Regnigt

Halloj, Nu har man precis kommit hem från en innebandy träning, en innebandyträning som var ganska kul förutom att det gick skit dåligt för mig. Man har ju vissa dagar som inget funkar och idag var en sådan dag. Men det är ju ny träning imorn så det är bara se frammåt och göra sitt bästa imorn !.

Beställde iaf skor och klubbor, det fick bli fatpipe bow wiz 26. Tror verkligen på den klubban eftersom jag alltid har spelat med wiz, så ja hoppas att det blir några poäng med den klubban iaf;).


Ikväll är det första kvällen på länge som jag sover hemma. kom hem ganska sent från träningen och ronja jobbar imorn så det blev inte av att åka dit efter. Men imorn åker ja dit över dagen för att mysa lite, eftersom vi ska till finland med laget hela helgen :).

Imorn så väntar som sagt en ny träning, en träning som skulle innehålla mykt pp,box så vi får se hur den träningen blir. ja ska iaf göra mitt bästa :) !

Nu blir det att dra någon film. vet inte vad men men, vi höres  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0