Sommarlovet 09

Eftersom att jag inte har så mykt att göra just nu och i veckan har ja fullt upp plus att vi åker till finland i helgen som täkte ja skriva om hur mitt sommarlov har varit och vad som har varit höjdpunkterna, så ja börjar vell nu.


Sommaren har varit riktigt underbar denna sommaren förutom att jag jobbade när det var som bäst väder. Efter att jag hade jobbat så hade hade jag 5 veckor ledigt innan skolan skulle börja och den tiden har jag väl tagit hand om . Jag och ronja åkte till liseberg en dag och det var verkligen stekhett den dagen och helt underbart. Sen var jag ju också på kreta med familjen i 1 vecka, inte ett moln på hela veckan kan vell inte så mykt slå ? , en helt perfekt vecka alltså. Sen har det mest blivit att hänga med kompisar och ronja och tränat innebandy. Men det har vart så otroligt roligt denna sommaren. Inte riktigt lika många fester som förra året, men just nu så tränar jag väldigt hårt och det går inte att festa då. men man kan ju ha kul utan att festa och det har vi verkligen haft. Sen nästa helg åker vi till finland med laget och det kommer nog också bli otroligt kul,än är ju inte sommarlovet slut. det är faktist 1 vecka kvar !

Hur som helst tänkte jag bedömma denna sommaren genom att ge den en skala från 1-5 och den får en solklar 4a !

Jag tänkte även dela med mig lite bilder sen sommaren så titta och njut !





Där har ni några sommarbilder. har kanske 1000 stycken men orkar verkligen inte lägga ut mer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

häärligt att du haft en bra sommar =D

2009-08-10 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0