Time is running out

Tisdag,en helt vanlig tråkig tisdag. För varje dag som går,desto mer ångest får man för att snart skolan börjar. Jag vill verkligen inte börja igen,ooh så tråkigt!

Igår så var det innebandyträning. För mig och några till i laget så blev det att ha lite psykologi innan vi gick in på planen och värmde upp. det var vell inte direkt roligt men det behövs säkert. Efter det så blev det 3-3 spel för dom som inte lirade pp och jag var en av dom. Igår var vell inte världens roligaste träning eftersom det var pp-box nästan hela träningen men det behövs verkligen. Ett bra pp och en bra box kan avgöra många matcher och vårat pp ser verkligen lovande ut så får dom nöta lite till så kommer dom hänga i nästa varenda pp, det är jag övertygad om !. På slutet vart det endel matchspel också. Det var alltså en helt okej träning.

Idag så blir det att plugga lite, som jag gör varje dag. kan bli någon film också ifall man orkar. Sen ikväll så är det styrketräning i kfumhallen som gäller:)


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0