25 november

då var det onsdag och jag har inte skrivit på 2 dagar nu eftersom att jag har varit med ronja:), så det har inte blivit någon tid till att skriva men nu kommer det ett nytt inlägg!

Igår så vaknade jag upp hos ronja. sen blev det att dra till stan med jonte och pj. Pj skulle tatuera sig så jonte och jag hakade på och det tog ca 3 timmar innan det var klart. Det  vart en till döskalle på armen som var riktigt fräsh. Efter det vart det att hänga lite med dom innan jag drog till ronja igen på kvällen. vart ingen träning igår eftersom jag hade sjukt ont i halsen igår...

Idag så har jag och ronja bara slappat från när vi vaknade. Snart blir det nog att ta bussen hem till fina linghem. ikväll blir det att dra o kolla på träningen,eftersom jag fortfarande är förkyld fast halsen känns bättre. känner jag mig bättre imorn så blir det att spela Juniorallsvenska match mot ibf norrköping. vi får vell se hur jag mår imorn !


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0