All the right moves

tröttare,tröttare och tröttare blir man bara av att sitta hemma. Idag har det varit en riktig degdag men tv slappande varierat med datorn. Det blir så tråkigt att bara sitta här så jag drog på en innebandyfilm när warberg vinner sm guld för 4 gången och det taggar till mig tills imorn. Nu börjar nervositeten redan komma. I mitt fall är det bara bra för att då vet jag att ja kommer ge 1000%. Längtar verkligen tills imorn och hoppas på att det kommer över 1500 personer och kollar på matchen. det skulle verkligen vara kul. så imorn 16:00 i sporthallen mot Hässelby. vet att jag tjatar men men, måste ju göra reklam för matchen  !

Ikväll har jag faktist hittat något att göra. ritzmann pj och tim ville hänga med mig så det blir nog max och slappande hos ritz (Y) det gillar vi starkt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0