Don't forget

Idag vare måndag. En måndag som jag trodde att jag skulle ha mitt nationella prov på men det blev tyvär inget. Det blir att göra det på fredag istället och det är ju positivt, så ja kan förbereda mig lite bättre ! Har faktist ganska mykt denna vecka. På onsdag ere skriftliga nationella på fredag ere muntliga och samhällsprov så det gäller att ligga i denna vecka. Jag fick även reda på att jag får vara kvar på plustjänster och det är jag väldigt glad över:). Imorn hämtar dom mig i linghem för jag ska till söderköping och jobba så det blir lite sovmorgon till kl 06:45 ! ..


Ikväll blir det att slappa fram till träningen som börjar vid halv 8.


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0