Fireflies

Då vare torsdagskväll och denna dag har varit ganska jävla iskall. Jag började med att gå upp som vanligt kl kvart i 6 innan det blev tåg och buss. På jobbet blev det en oboy och sen bar det av mot drabantgatan där jag och en kille gjorde klart ett badrum. Helt okej att vara inne istället för att vara ute måste jag säga !. Tiden rann iväg och klockan var 4 och då vare dags att åka hem. varje torsdag e så underbar för nu ere helg och varje måndag är ett helvete för då ere jobb som gäller men just nu e de torsdag och det är jag tacksam över !:)

Ikväll blir det träning från kvart över 9-kvart i 11 sen åka hem till ronja och sova:)mykt myyyyyss !


jag ska sluta med nikotinskiten nu och det har gått en dag men ja ska klara av detta !, så e de !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Drabantgatan där bor jag :D hehe

2009-11-12 @ 20:04:59
URL: http://jeeennnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0