Fredag den 13e

Jag som tänkte att ja skulle få sovmorgon och att det ängligen var fredag idag, men icke. Såklart schemat är ändrat och vi börjar kl 09:00. inte mykt till sovmorgon och på lektionen så såg vi på film. känns ganska ovärt måste jag nog säga !. Idag skrev jag klart min muntliga del till nationella. kanske blir att lägga till lite saker nu i helgen men jag är nöjd med mitt tal :).

-------------------------------------------------------------


Nu ikväll så blir det att åka hem till alexandra för att slappa lite där innan det blir bowling. VI är ett gäng som har bokat kl 23:00 ikväll på strandgatan så det kommer bli helnice alltså. Efter det så ska ja åka hem till ronja och sova :) det blir nog en trevlig fredag det här !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0