Fredag

Då ere fredagskväll. Min fredag kommer spenderas med innebandyklubban i collegium. Har träning halv 7 till 8. Lite segt att träna en fredag men det är ju sista träningen innan match så då är det ju värt att träna och man är ju hemma vid kl 9 och de går ju att göra ngt efter och det är precis det ja ska göra. Det blir att leka med ritzmann tim och pj senare.

Idol lockar och jag hoppas att reza åker ut och att erik är grym som vanligt. vi får vell följa och se hur det går. Från börjar har mitt tips varit att erik vinner allting och det lär ju hålla ganska bra iaf.

Mamma klippte mig faktist nyss lite. tog saxen och bara körde lite. klippte ur håret så att de inte blir så mykt volym på afrokrulllet.hehe

Nu ere dags att träna så vi hööööörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0