Get me started

Då var man tillbaka i det vanliga livet som är så tråkigt. Vaknade idag med ronja vid kl 6 för att hon tänkte gå upp då för att gå till skolan men inte. det blev sovmorgon för henne och jag började ju vid kl 11 så de var bara skönt. Var så svårt att slita sig från sängen när man verkligen skulle göra det men man var ju bara tvungen...

Vi fick reda på vårat prov i religion idag och jag skrällde verkligen . Fick ett G på ett prov som jag inte pluggat till. duktigt anton! fick 53/97. G var 48 så jag är nöjd:)


Ikväll blir det träning och efter det slapp innan det är dags för att sova. Imorn väntar det att gå upp kl kvart i 6 och sen ta sig till jobbet o komma hem vid halv 5. Man åker när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt. Inte alltid lika kul,speciellt när man inte får några pengar !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0