invisible

Idag vaknade man till av att någon ringde, konstigt nog men när jag tittade på telefonen så stog det henke söderberg och jag var såklart tvungen att svara. Inte varje dag han ringer liksom, men det enda han ville var att frågade vad jag gjorde!? liksom vem gör det kl 6 på morgonen:P, men han hade varit på företags fest men ändå liksom ;D. hahahah.

Det blev att sova 50 minuter till innan jobbet väntade i söderköping. Idag blev det att riva ställningen hela dagen och det är verkligen ingen yrke ja skulle vilja hålla på med. Ryggen värker verkligen och vi kanske bar sammanlagt 3-4 ton. Men som tur har vi ingen praktik imorn eftersom det är nationella....


Ikväll blir det att dra sig till gymmet med laget. Känns redan som jag har ett gympass i mig efter dagens jobb men men vad gör man inte för att träffa alla nissar i laget. Efter det blir det att åka hem till ronja för att snacka lite. Nu blir att ta en dusch och slappa innan man drar iväg.

PUSSHEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0