Lagmaskinen

Då var det den 9onde raka segern som vi tog hem idag. Vilket go,vilken känsla vi har i laget. Känns underbart att få tillhöra ett sånt lag som vi har....


Man kom till hallen vid kl 2 och det var då det började kännas på riktigt att det snart var dags för match. Jag kände extra press och det gillar jag men var så himla nervös innan matchen och under samlingen. Uppvärminen var sjukt bra,läktarna fylldes och det var sjukt mycket folk innan vi gick ner i omklädningsrummet, men mer skulle de bli.

Att få stå i spelargången och höra allt jubel innan vi ska springa in är en sjuk känsla som inte går att beskriva. Skulle göra mykt i mitt liv för att få uppleva det fler gånger för det är en sjuk skön känsla. Att när man springer in få se nästan hela sporthallen vara full med folk kändes hur mäktigt som helst och nervositeten satt i tills första bytet var gjort.

första och andra perioden vill jag inte prata så mykt om. tyckte vi inte gjorde dom så bra. lr andra var vell godkänd men i 3e så la vi i en växel till och vann sista perioden med 4-0. vi vann matchen med 8-3 som jag hade tippat matchen innan och det var verkligen en lagseger ! att få göra mål var ju inte heller helt fel :)



Nu väntar sporten och efter det filmen Shooter ! 
pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0