lördag

Känner verkligen hur mykt detta tar på mig att vara ifrån ronja. Jag måste stå ut men det är så svårt. jag hoppas verkligen att detta är värt allt och det blir som förut igen, skulle göra allt för de !

Igår blev det en chillkväll. först träning och så sen hämtade tim mig i linghem och vi åkte hem till familjen ivung och chillade galet. vart lite film och så innan vi åkte hem på natten där. Är väldigt glad över att reza åkte ut idol och att erik fick vara kvar,han som är kung !...


så vad ska man göra idag ?, jadu ja vet inte. alla ska ju vara med flickvänner och jag och min ögonsten har ju uppehåll så det blir nog att åka till farmor som fyller år en sväng och ikv ska jag nog hänga med tim ett tag.
hoppas jag gör något iaf, annars blir det ju en jättetråkig lördag, och det vill jag verkligen inte ha.

Varje dag väntar jag på ett samtal från dig som säger att du vill ses :/,tuungt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0