Misery business

då var det äntligen fredag och jag vaknade upp lite nervös idag. det är ju nationella idag som gäller och jag ska göra mitt allt för att få ett g. bara att hoppas på det bästa att köra. Alla som känner mig bra vet att  ja hatar att prata inför folk men men, det går nog bra !

Detta kan nog bli en riktigt bra helg. förutom att jag inte får träffa ronja då:/, men jag ger henne all tid för att det ska bli bra igen.. idag så väntar en innebandyträning kl halv 7. Efter det blire att hänga med ritzmann iaf, får se om några mer hakar på. Imorn vet ja inte än vad ja ska göra men något roligt blir det vell och på söndag ere Publikmatch i sporthallen. om ni vill ha fribiljetter så säger ni till mig. dra en kommentar här lr skriv på msn ! på söndag mot Hässelby alltså, glöm fan inte bort det. det kommer bli årets roligaste match !


Nu ska nog gå ner och ta mig en macka och en kopp oboy innan jonte ska hämta mig. Ha en fin dag !



vadå att man saknar sommaren och kreta ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0