my favorite girl

då var det torsdag. En kväll som det bara kommer bli att slappa för att senare ta bilen och titta på min träning. vill verkligen träna men känner att kroppen inte är helt 100. hade det vart träning imorn så hade jag kört men ist blir det att ställa in sig på matchen på söndag som är mot älvsjö. ett älvsjö som har janne g som tränare. har är även förbundskapten för landslaget som valde mig som reserv men på söndag blir det att bevisa att jag inte är någon reserv utan ska ingå i truppen och få chansen. det är iaf vad jag tycker sj.  Så jag kommer vara taggad till minst 20000000000% och göra allt för att vinna din matchen !


Nu blire chill med någon film och choklad glass.

/ Kake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0