Ny design

Då var bloggen verkligen tillfräshad och jag tyckte att det blev väldigt bra. Kändes ganska tråkigt att bara ha en bild på mig och vit bakgrund så jag bad en kompis fixa det och det blev skit bra, så tack så mykt kim !(Y).


Idag har jag bara degat. alla har ju sagt att filmen blood and bone är så bra så jag var bara tvungen att se den och den var verkligen sjukt bra. Har nog aldrig sätt en biffigare kille alltså. inte någon som kan slåss lika bra heller så den får lätt 4/5.  Efter den filmen så var jag tvungen att se Stom the yard som är en av mina absolut favoritfilmer som alltid är lika bra. Så om ni inte har mykt att göra och inte har sätt någon av dessa filmer så rekomenderar jag dom starkt !


Kommentarer
Postat av: kim

Såå lite såå :D

2009-11-15 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0