Replay

Då var det lördag och jag kom nyss hem ifrån ronja:). igår blev det en väldigt rolig kväll med mycket skratt och hets. Först var vi hos alexandra och tog det ganska lungt. riktigt trevligt att alla kunde komma faktist. Klockan 11 så var det dags för bowling och vi delade upp oss i 3 lag. i mitt lag var det jenny,tim och madde. alla var faktist riktigt dåliga och jag vann serien på typ 80-90 poäng. ganska pinsamt faktist men riktigt roligt var det. Så tack alla för en jättetrevlig kväll :)(Y).



Idag blir det att se idol på datorn som jag missade igår. Det blir nog också att se Blood and bone sen också. Ikväll kommer ronja och det blir en slappkväll eftersom imorn väntar Lesjöfors i sporthallen kl 17:00 , be there !


PUSS !

Kommentarer
Postat av: ronja

bra att du har vit text på vit bakgrund:P

2009-11-14 @ 15:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0