Söndag

ja då var det söndag och den har gått lika fort som alla söndagar gör. Ångesten börjar krypa inpå en för att det är jobb på tisdag. På onsdag blir det att inte jobba eftersom att vi har det skriftliga nationella då. Det är inte alltid man hellre vill ha ett nationellt prov än att vara i skolan men så e det. Imorn väntar även det muntliga nationella provet för mig. hoppas att det går bra för mig, önska mig lycka till;)

Vi tog även 3 nya poäng idag när vi slog Lesjöfors med 9-3. Väldigt bra och vi leder fortfarande serien :)


idag så har ronja och jag 26 månader, så puss på det !


Nu blir det att fortsätta att se på Heartbreak hotel med ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0