En helnice dag !

Allt började med att klockan ringde kl 07:00. Sen blev det frukost hos ronja och sen vidare till station där jonte hämtade mig. vi åkte till skolan och lämnade in lite lappar från praktiken och sen åkte jag,jonte,pj o ritzmann till Örebro, Gustavsvik. Det är äventyrsbadet i örebro. Var verkligen en helskön resa med massa skratt och skämt. Love u boys !. väl hemma så blev det att slappa hos jonte och sen ikväll blev det idol. Och vilken tur att niklas åkte ut !. Efter det så somnade jag i jontes sköna säng men blev tyvär väckt av ett slag på låret. Vilken tur att jag var trött annars hade jonte dött ;)....

Nu blir det att dra en film innan jag ska hämta ronja eftersom jag är så gullig o hon är på krogen. vad gör man inte för sin älskade liksom ?

Imorn är det planerat att ja ska åka med ronja o hennes familj till hennes farmor och sen på kvällen blire käk o bio. undrar vem som bjuder ;) ?


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0