Grattis åtvid !

Japp, då var det klart. att Åtvidaberg ska spela i Allsvenskan nästa säsong. det tog dom 27 år att ta det klivet upp och jag tror att nästan alla östgötar är nöjda nu eftersom Ifk norrköping suger pung och jag tror att det var detta östergötland behövde. så ett stort grattis ! . det enda som saknas nu är ju att linköping får ett Superliga lag. Vad skulle kunna vara bättre än det ?

Vi tog ett steg närmare igår när vi vann borta mot Örebro med siffrorna 3-4. En jätteviktigt seger. Ett sånt tråkigt lag som örebro var  och bara stod på halva planen och väntade på att vi skulle göra ngt. Deras kontringar är livsfarliga men i sista perioden så stod vi mest och bollade och de fick riktigt inte tag på oss. så skitbra gubbar !


Igår efter matchen så blev det pizza och sen så hämtade jag ronja<3:).

Idag har jag nyss haft prov i religion. Det gick vell inte helt bra men man får ju alltid hoppas på ett G.


Nu blir lasagne som morsan lagat och sen blir det träning som alltid. efter det väntar älskling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0