If it means a lot to you

Då var det måndag och lovet har precis börjat. Idag blev det att vakna till med ronja som alltid e lia mysigt. Finns inget bättre än att ligga bredvid dig :). Efter det så blev det frukost och sen stan. Ronja följde med mig för att jag var tvungen att hitta en tröja och ett par skor och det vart riktigt bra :) tack för en underbar dag på stan älskling <3


Igår så vann vi mot visby med hela 7-0. Vi kunde ha gjort några fler kassar men dom hade också kunnat göra några om inte bea hade varit grym. Hela laget var riktigt bra igår och vi visade verkligen vad vi går för . Nu leder vi serien på 17 poäng, 2an karlstad står på 15 poäng. Jag fick även göra mål igår och för min egen del kändes det riktigt bra. fick mykt speltid och då växer jag i uppgiften :)


Nu ikväll väntar träning och sen hem och slappa lite :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0