Onsdag

Detta var inte vilken onsdag, utan en dag där ja fick byta arbetsplats. känns ganska skönt att komma ifrån söderköping och skäggestad kvarn. Nu istället är jag på samma ställe som jonte. Bakom station så det tar 4-5 minuter att gå från station till dit. Riktigt skönt :). Känns lite skönare att vara i centrum än ute på landet. Vi målade idag. Började med att ja gick upp och skulle måla högst upp på ställningen( ca 13 m). Då är man fan inte katig när man står på en ställning som är 1 meter bred och tittar ner :P. Jag är också lite höjdrädd så de gör ju inte saken bättre men men, det gick iaf tillslut.......


Ikväll väntar det först teori och sen vanlig innebandy träning. Sen när jag kommer hem så ligger ronja och väntar på mig hemma :). riktigt nice !


Nu är det dags att plugga eftersom vi har vårat första prov för terminen. religion ,SÅ TRÅKIGT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0