Rejäl bloggtorka

Då var det ungefär 1 vecka sedan jag skrev. har verkligen inte haft ork till detta. denna veckan har inte varit världens bästa kanske med sjukhusbesök o så, så jag har verkligen inte orkat.  i tisdags så blev det gymmet med laget. Det var bland det värsta ja varit med om. Chins,mördarmage,draken,hantelpress mm. och hela veckan har varit helt förstörd för att man har haft träningsvärk, mest i biceps.  Men det är ju sånt man får ta. Och i onsdags så fick jag in murbruk i ögat så det blev knallrött och jag kunde inte se på de så det blev akuten med pappa. Jag skickades till ögonläkaren Anders som var jätte vänlig och tog ut skitet i ögat och idag så e det bra :) .

Nu är det äntligen helg och man får ta o slappa lite. dt behövs verkligen efter denna vecka. Den har varit riktigt jobbig!, så ikväll blir det att se innebandy på tv kl 19:00 warberg-helsingborg och sen blir det idol med älsklingen och en film på det är vell inte fel ?, mamma har varit snäll och köpt godis så detta blir nog en riktigt kalaskväll ska ni se:)



Tänkte skylta lite för våran hemmamatch på söndag mot Karlstad som är kl 17:00 i sporthallen. Ni är hjärtligt välkomna:) just nu ligger karlstad 1a i serien och vi 2a så det kommer bli en match med mykt kroppskontakt och mykt mål :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0