Shadows and regrets

Äntligen är tisdagen påväg mot sitt slut. en tisdag som man jätm har ångest för men när den är gjord så är det snart torsdag. Känns verkligen bra att det är höstlov nästa vecka så man inte behöver gå upp kl 06:00.

Idag så åkte jag från min älskade som låg kvar en liten stund i sängen medans jag drog iväg till tåget. där träffade jag jonte och vi drog vidare till arbetsplatsen. Idag blev det att putsa smygar. var lite knepigt i början men när man väl kom in i de så vart det helt okej :). förutom att det regnade såklart ! Ikväll blir det ingen träning. känner att halsen inte är som den ska och tar det lungt ikväll ist, för ni vet vell vad som händer när man tränar med halsont ?


Ikväll kommer också ronja som jag ska mysa med och titta på andra avenyn:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0