S.O.S

Idag har du lördagen börjat och jag sitter här klockan halv 3 och försöker plugga. Känns inte så lyckat men lite går ju iaf in i huvudet. vi får vell se hur mykt jag orkar plugga.....

Igår så blev det att hänga gäng med ritzman fredde och tim. det blev att se idol. Den som skulle åkt ut är ju Skate-nicklas som är så jävla dålig. sågar honom totalt. Han är lite som johan palm. skitful och kan inte sjunga, så ut med honom !

Efter det så blev det en sväng till max innan vi drog hem. För min egen del så blev det endel poker till klockan halv 3 eftersom jag skulle hämta ronja vid kl 3 inatt och så blev det. Vi somnade runt 4. Jag älskar dig mest gumman<3

---------------------------------------------------------------------

Ikväll blir det att träffa jonte och nathalie. en DD(dubbeldejt) alltså, hahah;D. vet inte vad vi ska hitta på men ngt kul lär det ju bli iaf:)


Imorn är det ju dags att åka till Örebro för att plocka hem yttligare 3 poäng. Så håll tummarna för oss imorn så hörs vi !(Y)



Kommentarer
Postat av: JOCKE

Bara att passa mig imorgon så hänger jag upp dem. ;)

2009-10-17 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0