14 september

Tänkte dra ett blogginlägg om bosön med lite mer info. Igår så skrev jag så lite så nu ska jag dra på lite med skrivandet...

Det började med att jag vakna upp på onsdagen skitnervös inför att ta tåget till stockholm. hade aldrig varit på stationen i sthlm och visste att den var skitstor. Det tog 1 timme o 10 minuter att komma fram och ja kom in på spår 18b. Helt sjukt så stort det var. Men jag fick tag i jimmy bagge och hittade tillslut samlingsplatsen. Du kunde jag pusta ut och kliva på bussen. Väl framme så vart det upprop och vi blev indelade i rum. Efter det så väntade ett fyspass. Det var brutalbänk,chins,dips och springa så fort man kunde på 10,20 meter. efter det väntade beeptestet och jag fick normalt bra. Endel var ju snuskiga och kom upp på en lite hägre nivå. Efter det var det mat och sen slapp innan sängen väntade.

dagen därpå så var det första träningen och den gick sådär. Innan man lärde känna spelarna och så. Men det blev bättre och bättre.

Allt gick bättre ju mer dagar som gick och man kände sig mer och mer hemma i spelet och tillslut så funkade det väldigt bra :)

vi spelade totalt 3 matcher tror jag. och gjorde 3 träningar och 1 fyspass så när man kom hem var man helt slut. 3x20 men fullplanspress är inte varje dag man spelar och det tog verkligen på krafterna.

Det var nog det jobbigaste jag gjort på länge men det var även så himla kul. att få träffa alla sköna lirare var underbart:). Nu hoppas jag att ja kommer med till själva landslaget.


Eftersom att det har varit en så tuff vecka så hoppar jag träningen idag men ska ändå dit och kolla och snacka lite skit :). nu blire käk och sen tv:n så vi hörs :)

snygg schampo frilla ja vet men var ändå tvungen att ta kort på landslagströjan:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0