17 september

Ännu en torsdag har gått och man har nu jobbat 4 veckor på praktiken. bara 24 st kvar då !,haha. aja, det gick iaf bra denna vecka med. fick göra ganska mykt med ytbehandling på huset eftersom det är så skadat. Nästa vecka så blir det att börja putsa och det börjar verkligen att se ut som ett hus nu:)

Har inte blivit så mykt blogg denna veckan eftersom att jobbet + träningarna tar upp all min tid och jag orkar itne skriva när ja kommer hem sent på kvällarna men idag vart våran träning inställd för att det var dubbelbokat i sporthallen. lite tråkigt eftersom att jag var sjukt sugen på att träna idag. men men, på lördag börjar ju serien så det är bara se frammåt mot den matchen. Jag längtar så mykt till lördag. vi har Onyx borta och biljetterna är slutsålda i den hallen så det kommer bli en grym match !

Nu ikväll blir det att titta på idol med ronja och äta massa godis. Så nu ska ja dra mig men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0