2 år idag med älskling:)

Idag är det 2 år sedan jag och ronja blev tsms och fann kärleken. Alla minnen med dig, alla underbara dagar ligger verkligen på näthinnan och jag glömmer aldrig minnena vi haft tsms. alla underbara stunder med dig gumman<3. Vill bara säga att jag alltid kommer att älska dig mest av allt. du kommer alltid finnas i mitt hjärta och det kommer alltid att vara vi 2. vi har haft både jobbiga och jättebra stunder. vi klarar allt tsms och det löser dig alltid. Jag älskar dig mest . Ronja(L)Anton



-------------------------------------------------



Idag har min dag bestått av murande. jonte och jag är inte längre på samma ställe eftersom vi levde fan. haha nej då, det var för att plustjänster behövde hjälp i stan med lita saker och då fick jonte åka dig och hjälpa dom lite. hoppas att han kommer tillbaka och snackar lite skit med mig lite senare:). Var iaf en jobbig dag som alla tisdagar är men imorn är det onsdag och snart torsdag. riktigt skönt faktist.

Ikväll blir det fysträning i collegium. blir nog en jobbig träning som vanligt och sen ska jag och älsklingen fira våran 2 årsdag med lite mys. på fredag blir det de riktiga firandet. kan bli bio och mat faktist:)


Nu blir det att åka o fixa lite grejjer innan träningen. undra vad ja ska göra ?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0