4september

Idag kom dom efterlängtade papprena från landslaget. På onsdag kl 09:00 går tåget emot stockholm och jag längtar verkligen. Så det känns skönt att fått dom papprena :)

Idag vaknade jag upp klockan kvart i 10 och gjorde mig i ordning innan jag drog ner till stationen för att ta tåget med jonte till skolan. Vi käkade mat i skolan och sedan gick vi till klassrummet. Men ingen lärare hade kommit, som vanligt så hade våran svenskalärare sjukanmält sig och ingen visste om ngt . ganska onödigt att dra dit eftersom vi inte har någon mer lektion på fredagar. Men tore(vår mentor) snackade lite med oss och sa att han skulle skälla ut skolledningen för att dom inte hade sagt ngt åt honom. Jag diggar verkligen honom. han är så bra ! han är grymt schysst om man e trevlig mot honom men om man inte är det så blir han så förbannad och det gillar jag verkligen. plus i kanten till honom !

Efter skolan blev det stan med jonte. han köpte sig en longboard. skitsnygg var den ! sen träffade vi coco,fagge,wille och gezza . Wille lirade lite jack vegas så jag var tvungen att mata i 190 kr. men tyvär ingen utdelning men när ja kom hem satte ja in 200 och vann upp till 500 på internet. så jag är nöjd :). Efter det blev det att dra o hämta älsklingen som jag har myst med hela kvällen. Hon e så underbar min lilla gullesnutta<3.  Men nu är jag hemma kl halv 11 eftersom jag ska upp vid kvart i 6 imorn för att åka till växsjö........


På söndag/måndag kommer det en summering av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0