Be like that

Lördag idag, igår så var jag hos ritzman eftersom att han fyllde år. alla drack förutom jag eftersom det är match på söndag och för att jag har tränat idag. Så det blev ganska slappt för mig och sen drog jag och hämtade älsklingen som hängde med mig hem för att mysa :).

Idag blir det inte så mykt att göra eftersom ronja ska ut och alla andra är med flickvänner osv. Det är vell dagar man får ta men kul kommer det i vilket fall inte bli om det inte ringer någon senare. Hoppas att det blir något att göra iaf, så slå en pling om ni vill göra ngt !

Har nyss tränat som jag nämde. det blev en chillträning med pp/box/ frislag och straffar. Var verkligen skönt att komma upp tidigt och lira lite innebandy. prövade även nya bladet"pure" och det gillade jag verkligen. funderar på att köra på de framöver !


Nu blir det käk och sen blir det vell slappa, som ja ska göra hela dagen....



Imorn är det seriepremiär, se till att komma kl 17:00 till sporthallen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0