Face drop

Då var det torsdag. En torsdag som jag inte kommer att göra så mykt på. vi är lediga ifrån träning ikväll eftersom vi körde dubbelpass igår(innebandy+styrka) och för att vi har träning på lördag istället för idag. Hemmapremiären är ju på söndag så det är alltid skönt att få ett pass till i benen på lördag. att få känna på dom nya klubborna vi fick igår och så :) så jag ser verkligen fram emot helgen. innebandy is the shit alltså ;).

Som sagt vill jag göra reklam till våran match på söndag Hemma mot Lillån kl 17:00. ta er dit och se på en riktigt fin innebandymatch !


NU blir det att se idol på datorn eftersom att jag missade skiten igår ;).


Så vi hörs:) ha en skitbra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0