Går går och går

Japp tiden rinner verkligen iväg. det var inte längesen fysen började och man spelade sm i nyköping. Nästa vecka så är det de riktiga allvaret börjar. Jag åker till Bosön på onsdag och kommer hem på söndagen. Jag tror verkligen på mig själv och kommer gå in med en 150 % inställning som jag alltid gör inför matcher och uttagningar. Det kommer bli otroligt kul iaf!. Och snart så drar också serien igång. det är bara 16 dagar kvar tills serien drar igång mot Onyx borta:)....man är så sjukt taggad så att det är sjukt !


Allt rullar verkligen på . 3 veckor av skoltiden har gått men det känns bara som några dagar. nu är man inne i arbetslivet också och det är helt okej. på 6 dagar har jag o jonte murat en hel långsida på ett hus. har aldrig gjort så mykt i hela mitt liv men alla tips och grejjer man får är så bra. sånt som lärarna aldrig säger. Som att lära sig att mura utan pass. allt går dubbelt så fort....


Ikväll är det träning. en lugn träning blir det eftersom att vi ska till växsjö i  helgen och spela cup. så på lördag morgon blir det att gå upp vid kl 6 för att vi ska åka 06:45 till växsjö. Kommer inte riktigt ihåg vilka vi möter men det är bra lag och det kommer nog bli jämnt men jag tror på final!


Nu blir det att se filmen Rounders som marre rekomenderade så vi hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0