hemma ifrån bosön :)

Då var det gjort. Landslagslägret på bosön tyckte jag själv gick bra. Jag fick spela tsms med daniel Schmidt ifrån järfälla och det gick bra när vi väl kom in i spelet och exakt visste vad vi skulle göra. Nu hoppas jag verkligen att jag kommer med till Euro floorball tour.

Jag trodde inte att det skulle vara så roligt som det var. alla var verkligen as snälla. Så man kom verkligen in i gruppen och trivdes. Jag bodde med 3 st till backar. en av dom hängde jag med nästan hela tiden. Han hette robin och kom från visby. en riktigt skön kille som jag verkligen diggar. Detta blir ett kort inlägg eftersom att jag är så himla trött. Vi spelade fullplanspress hela tiden och hade fystester första dagen så benen känns som spagetti just nu så det blir att ta det lugnt med ronja och mysa o äta godis:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0