imorn väntar Bosön

Nu börjar det kännas att det bara är 1 dag kvar innan man tar tåget mot sthlm och bosön. Nervositeten börjar kännas i kroppen. Jag är verkligen så nervös just nu. Jag tror att det kommer gå bra eftersom jag har en mykt bra inställning. ja ska ge mitt allt för att försöka komma med och det är mitt mål denna säsong. Så jag hoppas att dom ser mina kvalitér och tar med mig:).

Idag åker också laget till Warberg för att spela mot dom. Ja kunde ju inte vara med eftersom att ja ska på landslagslägret imorn men jag håller tummarna för er boys och hoppas på att ni gör en bra match !

Idag blev det att vara ledig från skolan/jobbet eftersom att jag måste vara utvilad när jag kommit dit och ska ha ätit rätt och vara förberedd. Det blir att packa lite senare:)



Nu blir det att titta på en film..


Önska mig lycka till och håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Lycka till! :)

2009-09-09 @ 12:47:56
URL: http://cillapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0