Seriepremiär idag

Japp, idag är det allt man har tränat för börjar. alla mil man har sprungit i spåret. all coreträning och styrketräning man har gjort i kfumhallen. Nu börjar allt på riktigt och jag är så taggad. lite nervös också. Nervositet är bra för mig sj eftersom att jag vet att när de gäller ngt så presterar ja så mykt bättre. Så alla som håller på libken. håll tummarna för oss nu !


Igår var jag och ronja på bio och såg the ugly truth. jag tyckte att den var sådär. Handlingen var ju att en kille skulle hjälpa en tjej att bli tsms med en annan kille. endel var lite roliga saker men den var nog lite tjejig för mig. Sen var det 2 st idioter som satt bredvid oss som hånglade hela tiden. helt sjukt jobbigt att höra smaskande ljud hela tiden o massa skit. Varför gå på bio isf ?  var hemma o ha det mysigt ist!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0