Freedag

Ännu en helg och denna kommer blir riktigt rolig. Ikväll så ska jag till ronja för att mysa och ta det lungt och kanske sola också ! Det blir att åka hem ganska tidigt eftersom ja ska upp vid halv 6 imorn eftersom vi ska ta bussen till arlanda och sedan flyga till visby därifrån. Tror att det kommer bli jämt i visby eftersom att dom är hemmastarka och jag tror att det kommer komma mykt folk också. Men jag tillslut att vi vinner med 6-4. Efter matchen så ska dom yngsta i laget stanna där en natt på hotell och gå ut o käka o lite. Det kommer nog vara guld! :D


Idag i skolan så hämtade jag studentmössan och lite och nu längtar jag verkligen efter stundentkryssningen,balen och själva studenten. Att får börja jobba och tjäna pengar sitter ju heller aldrig fel så jag hoppas att tiden går väldigt fort nu.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: ronja

hoppas det var guld. och värt de

2010-02-07 @ 00:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0