Hej från Ronja

Tjatjaa bloggen ! :) Det är Antons flickvän som skriver. Anton är på träning så han har faktiskt inte en aning om att jag skriver men jag tycker han varit lite torr här på bloggen ett tag, det var många dagar sen han skrev sist och han säger att jag orkar inte. nahe, då får väl jag engagera mig lite, så inte hela bloggen torkar ut, så jag passar på att skriva lite här nu.& jag kommer in på denna blogg för att jag & anton har faktiskt samma lösenord av ngn anledning..haha :)


Hoppas inte du blir arg när du ser detta, jag vill ju bara hjälpa.. :) thihi. Jag älskar dig mest av allt i hela världen !! :D <3 Pussissssssss

Men nu när jag hjälp honom, då får han hjälpa mig ! :) www.metrobloggen.se/ronjawernersson

hihi. pussspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0