Hemma från en helg på ön

Då har man varit på gotland i 1 dygn och jag kom hem för ungefär 2-3 timmar sedan. Igår så gick jag upp vid halv 6 eftersom bussen till arlanda gick vid kvart över 6. Det blev att sova endel på bussen innan det var dags att flyga. Jag hade lite panik innan vi skulle flyga för planet var så jävla litet och det var lite scary men det gick bra. Det tog ju bara 35 minuter att flyga. Väl framme så slappade vi innan det blev as gott käk och sedan bar det av till match.

Matchen var riktigt jämn i 2 perioder. Då ledde vi med 6-4 men i 3e körde vi över visby totalt . 1a 5an gjorde en riktigt bra match och jihde och hellgård var kungar:). Slutsiffrorna blev tillslut 10-5 till oss.

Efter matchen så blev det att käka en fin pizza på någon restaurang. Sen blev det att fixa sig och dra till micke anderssons polare som spelar i visby. Det var riktigt fint och huset dom bodde i var sjukt nice.


Nu ska jag mysa lite med ronja och se på spiderman så vi hörs :) !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0