19 januari

Då har man haft sin studiedag och den tog man inte direkt vara på. Ronja och jag sov till kl 1 idag. Sen så åkte hon till praktiken kl 4 och jag åkte hem och åt mat. efter det blev det att åka in o hyra frack till balen. Sedan väntade gymmet och nu sitter jag och kollar på handbolls em. Snart börjar också paradise och efter det blir det att sova eftersom jag ska upp och jobba imorn. Känns ganska jobbigt att gå upp imorn eftersom ja inte har jobbat på 4 veckor nu. först var det lov och förra veckan var jag sjuk.....

Aja, det är bara att ta tag i sig och se positivt på allt.

Nu när ronja har praktik så blir det inte att vi är så mykt i veckorna o de e sjukt träligt. Hatar att sova utan henne :( !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0