Dags att möta moderklubben

Idag har vi faktist match, i dm. Vi möter Linghem som är min och brorsans moderklubb. Det var den klubben som gav mig sjukt mykt speltid och gjorde mig faktist till den jag är idag. Utan linghem så skulle ja inte ha kommit såhär långt och det är jag tacksam över. Sen att Libken har utvecklat mig ngt sjukt mykt sen ja kom dit är ju deras förtjänst men hade de inte funnits någon innebandy i linghem så hade ja nog aldrig börjat.

De som spelar i linghem är nog taggade till 1000 idag eftersom det är årets match för dom. Vi får vell se hur bra dom är ;).


Kommer bli lite kul att möta linghem iaf. så jag önskar dom all lycka till :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0